STUDY

Business Economics

Why study Business Economics?

Because you can develop a career in

Because you can acquire knowledge and skills in

Description of the study programme

The study programme ensures a high level of professional education in all areas of business economics and develops skills and abilities on examples of corporate life, with practical exercises and project work. Knowledge acquired by students are attractive and competitive on the market ensuring easy and fast employment.

Entrepreneurship is the main driving force of the economy of every country and company, as well as a possible career choice. This is why all aspects and features of successful entrepreneurship are studied during the three-year study programme. The starting point are the fundamental entrepreneurship concepts leading to studies into all corporate areas and disciplines making up modern business operations. Thus, students will have the opportunity to acquire knowledge and competence to work in finance, accounting, marketing, sales, procurement, logistics, as well as master significant managerial functions necessary to run small, medium or large enterprises, whether of a profit or non-profit organisation.

The three-year study programme of Business Economics is an excellent basis for further, higher education at the graduate level, especially at the specialist graduate study programmes of International and Domestic Trade Management  and Banking, Insurance and Financial Management.

Place of delivery: Zagreb, Kutina

  • koncizno i argumentirano izložiti stavove, spoznaje, ideje, probleme i rješenja
  • procijeniti analize ekonomskih problema
  • konstruirati analize ekonomskih problema putem kvantitativnih metoda
  • valorizirati održivost ekonomskih modela
  • analizirati ukupne ekonomske aktivnosti nacionalnog gospodarstva
  • primijeniti načela pisane i usmene poslovne komunikacije u različitim poslovnim situacijama
  • prezentirati probleme, analize, zaključke i istraživanja poslovnih i financijskih ciklusa
  • procijeniti razine znanja i rizike korisnika financijskih usluga
  • valorizirati izloženost rizicima i izabrati opciju transfera rizika
  • preporučiti ulaganje u financijske instrumente te strukturiranje kapitala i obaveza
  • valorizirati konkurentnost i rangirati cjenovnu strukturu proizvoda i usluga na tržištu
  • predložiti organizacijski i upravljački oblik trgovačkog društva prema očekivanim kompetencijama na tržištu
  • koristiti prognostičke modele na temelju empirijskih podataka iz poslovanja
  • preporučiti standarde i instrumente plaćanja u međunarodnom i domaćem prometu roba
  • kreirati poduzetničke i marketinške planove i strategije
  • kategorizirati osnovne funkcije i procese u području upravljanja gospodarskim subjektom
  • predložiti područje i modele istraživanja tržišta u konkurentskom okruženju
  • izabrati opciju upravljanja odnosima s investitorima i dionicima u poslovnom okruženju

97%

of our graduates are employed

According to data by the Croatian Employment Service (CES) from the end of April 2025, only 210 of 8,095 graduates from Libertas University are registered at the Employment Service.

What our students say

Besides high-quality theoretical knowledge, the study programme of Business Economics offers plentiful practical examples, case studies, research presentations and debates on issues encountered by entrepreneurs on a daily basis, thus preparing us for a future in business. The practical part of every course in mostly based on exclusively current events in the corporate arena.
Nika Turner

Apply for this study course

Godina I

I. semestar – zimski

Osnove ekonomije I

Predavanja  30

S+V 30

ECTS 7

Osnove računovodstva I

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

Poslovna matematika

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Poslovna informatika

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Poslovno komuniciranje

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

UKUPNO I. SEMESTAR

150

150

30

II. semestar – ljetni

Osnove ekomije II

Predavanja: 30

S+V 30

ECTS 7

Osnove računovodstva II

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

Osnove statistike

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Osnove poduzetništva

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Poslovni engleski I

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

UKUPNO II. SEMESTAR

150

150

30

UKUPNO I. GODINA

300

300

60

Godina II

III. semestar – zimski

Trgovačko i radno pravo

Predavanja  30

S+V 30

ECTS 5

Financije poduzeća

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

Menadžment

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Marketing

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Poslovni engleski jezik 2

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

UKUPNO III. SEMESTAR

150

150

30

IV. semestar – ljetni

Porezni sustav i primjena

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

Bankarsko poslovanje

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Trgovinsko poslovanje

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Izborni predmet 2-1

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Izborni predmat 2-2

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Seminarski rad I.

ECTS 1

UKUPNO IV. SEMESTAR

150

150

30

UKUPNO II. GODINA

300

300

60

NAPOMENA: Od četiri (4) ponuđena izborna predmeta studenti u 4. semestru odabiru i upisuju u indeks u dva (2) predmeta.

Ekonomika i politika EU

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Menadžment ljudskih potencijala

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Osnove i tehnika osiguranja

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Poslovno pregovaranje

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Godina III

V. semestar – zimski

Planiranje i analiza poslovanja

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Poslovanje u međunarodnoj trgovini

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Poslovanje vrijednosnim papirima

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Poslovna logistika, transport i otpremništvo

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Elektroničko poslovanje

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

UKUPNO V. SEMESTAR

150

150

30

VI. semestar – ljetni

Izborni predmet 3-1

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Izborni predmet 3-2

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Izborni predmet 3-3

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 6

Stručna praksa

ECTS 5

Seminarski rad II.

ECTS 1

Završni rad

ECTS 9

UKUPNO VI. SEMESTAR

90

90

30

UKUPNO  III. GODINA

240

240

60

NAPOMENA: Od sedam (7) ponuđena izborna predmeta studenti u 6. semestru odabiru i upisuju u indeks u tri (3) predmeta.

Menadžment tržišnih komunikacija

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Menadžment u malom poduzetništvu

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Održivi razvoj i poduzetništvo

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Poslovne informacije

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Strategija konkurentnosti

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Upravljačko računovodstvo

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Upravljanje kvalitetom s poznavanjem robe

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Digitalni marketing

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5