STUDIJ

Menadžment unutarnje i međunarodne trgovine

Zašto studirati Menadžment unutarnje i međunarodne trgovine?

Zato jer možeš razviti karijeru u ...

Zato jer možeš usvojiti znanja i vještine...

Opis studija

Studij omogućuje nastavak obrazovanja i specijalizacije nakon završetka trogodišnjeg stručnog studija na Sveučilištu Libertas ili srodnih prijediplomskih odnosno stručnih studija na drugim visokim učilištima.

Ovaj specijalistički diplomski studij studente obrazuje u područjima unutarnje i međunarodne trgovine, odnosno za obavljanje poslova organizacije, pripreme i ugovaranja vanjskotrgovinskih aranžmana te poslove strateškog planiranja i rukovođenja u unutarnjoj i međunarodnoj trgovini.

Obrađuju se sva područja upravljanja, s naglaskom na ključne funkcije trgovinskog poduzeća: prodaju, nabavu, skladišno poslovanje te organizaciju ostalih funkcija da bi se odgovorilo na specifične potrebe trgovinskog poduzeća.

Uče se i pravni aspekti ugovaranja poslova u međunarodnoj trgovini, kao i posebni aspekti e-trgovine u međunarodnoj razmjeni. Studente se upoznaje i s problematikom upravljanja projekata kao jednog od osnovnih alata za prilagodbu zahtjevima turbulentnog tržišta. Stječu se znanja o važnosti, ulogama i zadaćama sveukupnog upravljanja projektom te potpore poduzetničkom poslovnom sustavu. Usvajaju se temeljne ideje, znanja, metodologije i prakse s krajnjom svrhom stjecanja ključne konkurentske prednosti poduzeća na globalnom tržištu. Studenti se osposobljavaju za suvremeni pristup strategijskom razmišljanju, za izradu analize unutarnjeg stanja i dijagnoze okruženja poduzeća te za oblikovanje i kvalitetnu provedbu strategije poduzeća u odnosu na činjenicu da su opstanak i profitabilnost poduzeća dominantno određeni njegovim strateškim opredjeljenjem. Uspješnim svladavanjem studija studenti će moći primijeniti naučena znanja i vještine za uspješno vođenje moderne poslovne organizacije.

Mjesto izvođenja: Zagreb

  • kritički prosuđivati složene probleme temeljem relevantne metodologije, literature i podataka
  • razviti i izložiti stavove, spoznaje, ideje, probleme i rješenja
  • kritički prosuđivati ulogu kontrolinga u financijama i trgovinskom poslovanju
  • razviti podloge za primjenu instrumenata i tehnika operativnog kontrolinga
  • valorizirati učinke korištenja informacijskih sustava u poslovnom upravljanju u trgovini
  • povezivati baze podataka s mjerenjem pokazatelja uspješnosti poslovanja
  • rangirati rizike i organizirati upravljanje trgovinskim i financijskim rizicima
  • povezivati instrumente osiguranja od rizika s izvorom i vrstom rizika
  • razviti i voditi upravljanje lancem opskrbe
  • voditi različite formate trgovine u složenim i promjenjivim tržišnim uvjetima
  • povezati globalne trendove u menadžmentu trgovine s organizacijskom strukturom
  • predlagati i organizirati poslovnu kombinatoriku u međunarodnoj razmjeni roba i usluga
  • osmisliti različite oblike izvora financiranja u djelatnosti trgovine u odnosu na veličinu poduzeća
  • kreirati plan marketinškog istraživanja na domaćem i inozemnom tržištu
  • razviti metode analiza utjecaja kriznog okruženja na trgovinu
  • razviti projektne ciljeve i staviti u odnos projekt i postojeću organizacijsku strukturu poduzeća
  • prezentirati strategije i taktike prodaje najvećih trgovaca u Hrvatskoj
  • kreirati načela strategijskog plana na konkretnim primjerima
  •  

97%

svih naših diplomiranih studenata je zaposleno!

Prema podatcima HZZ-a od kraja travnja 2025. godine od 8.095 osoba s Libertasovom diplomom samo je njih 210 prijavljeno na Hrvatskom zavodu za zapošljavanje.

Što kažu naši studenti?

Struka se stalno mijenja i napreduje pa tako i mi moramo biti u korak s vremenom a znanja koja smo stekli na fakultetu omogućuju nam da lakše nađemo i brže razumijemo informacije koje su nam potrebne u cjeloživotnom obrazovanju.
Vjenceslav Sošić

Godina I

I. semestar – zimski

Kvantitativne metode u poslovnom upravljanju

Predavanja  30

S+V 30

ECTS 8

Kontroling

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 8

Informacijski sustavi za poslovno upravljanje

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

Upravljanje poslovnim rizicima

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

UKUPNO I. SEMESTAR

120

120

30

II. semestar – ljetni

Menadžment trgovinskog poduzeća

Predavanja: 30

S+V 30

ECTS 7

Menadžment lanca opskrbe

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

Digitalna transformacija trgovinskog poslovanja

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

Upravljanje ljudskim potencijalima u
multikulturalnom okruženju

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

Seminarski rad 1.

ECTS 2

UKUPNO II. SEMESTAR

120

120

30

UKUPNO I. GODINA

240

240

60

Godina II

III. semestar – zimski

Marketing u trgovini

Predavanja  30

S+V 30

ECTS 7

Krizni menadžment

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

Upravljanje poslovanjem u međunarodnoj trgovini

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 7

Upravljanje financijama u trgovini

Predavanja 730

S+V 30

ECTS 7

Seminarski rad II.

ECTS 2

UKUPNO III. SEMESTAR

120

120

30

IV. semestar – ljetni

Izborni predmet I.

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Izborni predmet II.

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Izborni predmet III.

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Diplomski rad

ECTS 15

UKUPNO IV. SEMESTAR

90

90

30

UKUPNO II. GODINA

210

210

60

NAPOMENA: Od šest (6) ponuđenih izbornih predmeta studenti u 4. semestru odabiru i upisuju u indeks u tri (3) predmeta.

Zakonodavni okvir i praksa društveno odgovornog trgovinskog poslovanja

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Kompetitivna analiza

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Menadžment prodaje

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Kreativno upravljanje tehnološkim inovacijama u trgovini

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Strategijski menadžment

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5

Upravljanje projektima

Predavanja 30

S+V 30

ECTS 5