Grupa studenata treće godine preddiplomskog stručnog studija Turističkog i hotelskog menadžmenta, u okviru kolegija Hotelski marketing i prodaja sudjelovala je na dvodnevnoj terenskoj nastavi u Šibeniku (15. i 16. svibnja).
Programom putovanja predviđeno je da studenti u nastavi izvan predavaonice steknu osobno iskustvo iz radnog okruženja hotelskog poslovanja a opet da im se omoguće optimalni uvjeti za učenje. Upravo je iz tih razloga za cilj putovanja odabrana destinacija Šibenik jer je ispunila oba navedena kriterija.
Po dolasku u Šibenik studenti su bili smješteni u tvrđavi sv. Ivana u čijem sklopu se nalazi edukativni kampus opremljen pametnim interaktivnim učionicama, spavaonicama (hostelskog formata) i prezentacijskim prostorima. U popodnevnim satima istog dana održano je predavanje s temom studijskog obilaska Amadria Parka Šibenik. Tom prilikom studenti su se upoznali s osnovnim značajkama hotelskog naselja, te su dobili upute o zadacima i ciljevima. Cilj obilaska bio je izrada strategije prodaje u PPT-u koju će studenti zajedno raditi u timu. Ponuđeno je bilo pet tematskih cjelina. Osim toga prezentiran je i sadržaj koji je uključivao izradu situacijske analize, te marketinške strategije prema definiranom obrascu.
Drugog dana putovanja pristupilo se studijskom obilasku Amadria Parka Šibenik koji je uključivao hotel Andriju (kids hotel), Aquapark Dalmatia, Dalmatinsko etno selo te Mediteranski grad zajedno sa kongresnom dvoranom i hotelom Jure. Domaćini su nam tom prilikom bili direktor hotela Andrija, Josip Bakula (bivši student Libertasa), te direktor ljudskih resursa, Matej Rukavina. Nakon obilaska u trajanju od sat i trideset minuta koje je bilo posvećeno dubinskom skeniranju turističke ponude, zajedničko druženje se završilo u neformalnom razgovoru na terasi hotela s direktorom hotela g. Bakulom, gdje su studenti mogli postavljati dodatna pitanja.
Po povratku u Zagreb studenti su imali rok od tri dana za pripremu konačne PPT prezentacije. Prezentacije su se održale u sklopu redovnih termina vježbi, 19.5.2023., kada su se usmeno prezentirale strategije prodaje za izabrane tematske cjeline. Na ovaj način uspješno se priveo kraju cjelokupni plan i cilj putovanja.
Osim toga treba napomenuti kako je ovakva aktivnost bila predviđena studijskim programom, što znači kako su svi studenti koji su aktivno sudjelovali ostvarili bodove koji su im potrebni za usvajanje ishoda učenja iz kolegija i koji će se zbrajati do zaključne ocjene.
Može se zaključiti kako je sudjelovanje studenata u terenskoj nastavi omogućilo stjecanje novih iskustva iz radnog okruženja hotelskog poslovanja i vlastitih osobnih doživljaja, zatim da je osiguralo se da svi studenti aktivno pristupe zadatku i radu uz mentorstvo predmetnog nastavnika, te da na najbolji način jednako prezentiraju kako vlastite potencijale tako i Libertas međunarodno sveučilište. U tom smislu zaključuje se kako je terenska nastava u konačnici u potpunosti ispunila očekivanja. Uz potporu Uprave Sveučilišta ostvareni su izvrsni kontakti sa javnom ustanovom Tvrđava Kulture Šibenik, te su otvorena vrata za uspješan nastavak suradnje i u budućnosti.