Studentska natjecanja – uz dobru pripremu zadivite buduće poslodavce i svladajte konkurenciju

Sudjelovanje na studentskim natjecanjima pravi je potencijal za osobni i poslovni razvoj studenta za vrijeme studiranja.

Bliži nam se jedan od vodećih studentskih natjecanja u godini – Case Study Competition, pa ako ste ikad imali želju sudjelovati na nekom studentskom natjecanju i pritom prikupiti dodatno iskustvo, približiti se potencijalnim poslodavcima ali i osvojiti nagradu, sad je prava prilika.

Gotovo i vrapci na grani znaju što je to Case Study Competition. No, kako je ponavljanje majka znanja ponovimo još jednom. CSC vodeće je studentsko natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva s kojim se neko poduzeće srelo, a namijenjeno je proaktivnim studentima različitih interesa. Rješavajući zadatke studenti dobivaju priliku pokazati znanje pred potencijalnim budućim poslodavcima i za to bivaju nagrađeni. Stoga nije ni čudo što svaki student želi biti u pobjedničkom timu. Ako ste se prijavili ili tek planirate prijaviti na CSC, imajte na umu da je timski rad prva i osnovna stvar. Stoga pažljivo odaberite članove koji znaju potisnuti svoj ego i predati se timskom radu.

6 savjeta za osvajanje Case Study Competitiona 

Odaberite dobar i uravnotežen tim! U svim vodećim kompanijama do kvalitetnih rješenja i inovacija se dolazi odabirom učinkovitog tima. Najbolje je odabrati članove koji imaju različite interese i kompetencije. S obzirom na širok raspon tema koje vas očekuju na natjecanju, mudro je pokriti područja poput marketinga, HR-a (ljudskih resursa), financija, IT-a i sl., također će pomoći ako barem jedan član tima vrhunski barata Excelom i grafikonima čime će dati prednost vašoj krajnjoj prezentaciji.

Istraživanje je pola posla!  Svaki će tim istražiti temu, no oni koji planiraju zablistati u istraživanje će uložiti znatno više vremena i napora kako bi pronašli sve relevantne podatke iz svih dostupnih izvora. Samim time ćete klijentu jasno pokazati vaš interes. Pa čak i ako niste stručnjak za određenu temu, uz istraživanje će e postati. Koristite sve moguće načine kako bi poboljšali istraživačku vještinu. Internet nudi pregršt informacija, no zavirite i u stručne knjige.

Upotrijebite logiku! S obzirom na to da mnogi slučajevi mogu imati više rješenja te da ne postoji samo jedan jedini pravilni zaključak, najbolje je uključiti logični tijek razmišljanja kako bi lakše prezentirali put do vašeg rješenja. Nemojte se isključivo fokusirati na krajnji cilj, upotrijebite kreativnost. Čak i ako na kraju natjecanja niste došli do točnog rješenja vjerujte nam kreativnost i logika se itekako cijene, pokažite klijentima da ih posjedujete.

Usporedite scenarije i izbjegavajte ekstreme. Mnogi su slučajevi ništa drugo doli poslovni scenarij koji su se već odigrali. Stoga je uvijek dobro provjeriti slučaj kako slučajno ne biste ponudili isto rješenje. Od vas se očekuje inovativnost. Vaše ideje ne bi smjele biti preriskantne niti presigurne, nađite pravu sredinu. Pobrinite se da vaša rješenja ni u kojem slučaju ne štete kompaniji.

Posvetite se prezentaciji! Nije važno da svi članovi tima govore u krajnjoj prezentaciji. Naime nisu svi ljudi dobri govornici niti vole javne nastupe, stoga ih poštedite te muke i nemojte riskirati da se netko zaledi u ključnom trenutku. Dozvolite svakom članu da bude najbolji na svom polju. Osim govornika pažnju pridodajte i onima koji znaju simultano odraditi nekoliko stvari na računalu. Nered i neorganiziranost ne dolaze o obzir! Vaša prezentacija mora izgledati profesionalno, stoga izbjegavajte korištenje jarkih boja i napadnog dizajna. Budite jednostavni i učinkoviti.

Pripremite se za pitanja! Pokušajte doznati kakva bi vas pitanja mogla dočekati kako bi što bolje pripremili svoje odgovore. Na taj će te način biti korak ispred konkurencije. Ako možete probajte pripremiti i dodatne grafikone iz nekih prethodnih studija koje za svaki slučaj imajte pri ruci. Dobra priprema za pitanja sprečava mogućnost lošeg kraja inače dobe prezentacije.

via GIPHY

 

Što čekate? Prijavite se!

Ovakva natjecanja su ugodna i informativna, pozivaju na timski rad i omogućuju sudionicima da dožive što se zapravo događa u korporacijama. Doživite ga kao zabavan način da naučite više, te da se bolje pripremite na situacije koje vas čekaju u budućnosti. Ne zaboravite biti izvrsno organizirani, logično razmišljajte i budite uvjereni u vašu prezentaciju, sve ostalo će doći na svoje mjesto. Uskoro počinje CSC 2018., stoga ne kasnite sa svojim prijavama.

Proučite i detaljnu brošuru poslovnih slučajeva:

https://www.estudent.hr/wp-content/uploads/2018/03/Bro–ura_CSC2018.pdf

Podijelite s prijateljimaShare on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email