Pregovaranje u praksi

Pregovaranje može biti presudna vještina u poslovnom a i u privatnom životu. Bilo da se radi o dogovoru oko plaće, prodajnim pregovorima, poslovnim partnerstvima ili svakodnevnim poslovnim situacijama.

Ovaj seminar pruža taktike i strategije za učinkovito pregovaranje, pomažući vam da s većim samopouzdanjem i efikasnošću zastupate vlastite interese. Kroz interaktivne vježbe, studije slučaja i simulacije pregovora, naučit ćete temeljne strateške koncepte i taktike pregovaranja-koje mogu odmah primijeniti u praksi.

  • Kako prevladati strah od pregovora
  • Izbjeći uobičajene greške pri pregovaranju
  • Shvatiti osnovne strategije
  • Kako se pripremiti za bilo koje pregovaranje
  • Komunikacijske i psihološke tehnike za bolje ishode
  • Kako pregovarati o cijenama i vrijednosti
  • Kako izgraditi dugoročne odnose
  • Kako proširiti suradnju ili razviti novu

Kome je program namijenjen?

  • Profesionalcima koji žele poboljšati svoje pregovaračke vještine
  • Onima koji imaju strah od pregovora…i onima koji ga nemaju
  • Menadžerima, prodajnim stručnjacima i medijskim stručnjacima
  • Profesionalcima involviranim u međunarodno poslovanje
  • Profesionalcima u državnim institucijama
  • Svima koji žele naučiti kako bolje zastupati svoje interese i postići bolje dogovore

Program NIJE namijenjen!

  • Svima onima koji vjeruju da znaju sve o pregovaranju
  • Onima koji preferiraju agresivan pristup bez suradnje
  • Onima koji nisu spremni prilagoditi se suvremenom poslovnom kontekstu

Kako je program organiziran?

Predavanje uz audio-vizualne primjere

Dvije dinamične interaktivne radionice

Individualna analiza i savjeti

Povratna informacija sudionika i mentora

Prateći e-materijali

Certifikat Sveučilišta Libertas

Tko je Vaš mentor i predavač:

Goran Milaković, univ.mag.rel.int. - specijalist za masovnu komunikaciju, certificiran od strane Harvard Law School Program on Negotiation.

S 15 godina iskustva u realizaciji marketinških i medijskih projekata, uspješno je vodio više od 300 kampanja, TV emisija, realizaciju mobilnih aplikacija i branding projekata. Radio je s brendovima iz segmenta malih, srednjih i velikih poduzeća, uključujući ZABA, HT, Croatia osiguranje, Allianz i Wolt.

Magistrirao je Međunarodne odnose i diplomaciju, specijalizirajući se za masovnu komunikaciju, te je certificiran od strane Harvard Law School Program on Negotiation.

Tijekom posljednjeg desetljeća redovito je govornik na konferencijama, gostujući predavač na visokoobrazovnim institucijama i provodi interne programe obuke za vodeće tvrtke.

Ovaj program će vam pomoći kako da…

Želite se prijaviti? Osigurajte svoje mjesto na vrijeme jer je broj mjesta ograničen!

*Napomena: Kako bi potvrdili svoje prisustvo i mjesto na seminaru, nakon prijave, potrebno je izvršiti uplatu kotizacije. Za rane prijave do 18.4.2025., za redovne prijave do 2.5.2025.

Prijaviti se možete: