Međunarodno sveučilište Libertas i Hrvatsko društvo za poboljšanje kvalitete zdravstvene zaštite Hrvatskog liječničkog zbora organiziraju u sklopu Akademije-kvaliteta zdravstvene zaštite i sigurnost pacijenta dvodnevni tečaj na temu:
UMIJEĆE USPJEŠNE KOMUNIKACIJE U ZDRAVSTVU
Kada? 23. i 24. svibnja 2025.
Gdje? Sveučilište Libertas, Trg J. F. Kennedya 6b, Zagreb
Predavačice: prof. dr. sc. Jasna Mesarić, dr. med. i Ivona Poljak, mag. psych.
Kotizacija: rana prijava 330 EUR, redovna cijena 450 EUR, grupa 3+ 330 EUR po osobi
Certifikat: Certifikat o sudjelovanju Sveučilišta Libertas
Broj polaznika je ograničen
Ovaj tečaj nudi unaprjeđenje znanja i vještina u području komunikacije te savjete za suočavanje s komunikacijskim izazovima u interpersonalnim odnosima. Namijenjen je svima koji sudjeluju u procesu rada zdravstvenog sustava, a polaznici će unaprijediti svoje kompetencije u komunikacijskim procesima i time doprinijeti uspostavi i unaprijeđenju sustava kvalitete u zdravstvenim ustanovama.
Tečaj pruža znanja o ključnim komunikacijskim vještinama u sustavu zdravstva: prema pacijentima, obiteljima (onima koji su kontaktu s osobama sa zdravstvenim poteškoćama) ali i unutar radnog tima. Cilj ovog tečaja je produbiti znanje o stilovima komunikacije te demistificirati najčešće predrasude o komunikaciji, razviti efikasan vlastiti stil komunikacije te naučiti asertivno i jasno komunicirati.
Ključni dio programa su prikazi primjera iz prakse i praktično usvajanje komunikacijskih vještina putem rada u malim grupama.
Kroz interaktivne vježbe i simulacije naučiti ćete:
- Razviti vještine aktivnog slušanja i davanja konstruktivne povratne informacije
- Savladati tehnike verbalne, neverbalne i paraverbalne komunikacije
- Naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama i smanjiti mogućnost konflikta
- Osvijestiti važnost profesionalne komunikacije u jačanju povjerenja pacijenata i kolega
- Ovladati strategijama za vođenje razgovora s teškim pacijentima i njihovim obiteljima
Tko su vaše predavačice:
prof. dr. sc. Jasna Mesarić, dr. med. i Ivona Poljak, mag.psych.
Kako je program organiziran:
- Interaktivna predavanja i primjeri iz prakse
- Radionice u malim grupama – usvajanje vještina kroz praktične vježbe
- Individualne konzultacije i personalizirani pristup
- Analiza stvarnih komunikacijskih izazova i simulacija razgovora
Certifikat:
Potvrda (certifikat) Međunarodnog sveučilišta Libertas o sudjelovanju na radionici.
Kome je program namijenjen?
- ravnateljima, pomoćnicima ravnatelja za kvalitetu zdravstvenih ustanova
- djelatnicima u jedinicama za osiguranje i unaprjeđenje kvalitete zdravstvene zaštite
- državnim službenicima zaposlenima u ministarstvu, županijskim i gradskim uredima za zdravstvo
- liječnicima, specijalistima i specijalizantima
- liječnicima obiteljske medicine
- medicinskim sestrama/tehničarima
- fizioterapeutima
- zdravstvenim i nezdravstvenim djelatnicima u bolnici, poliklinici, primarnoj zdravstvenoj zaštiti i javnom zdravstvu
- svima koji žele unaprijediti svoja znanja i profesionalnu sposobnost u komunikacijskim vještinama u sustavu zdravstva
Kompetencije koje polaznici stječu:
- usavršiti vještine komunikacije s pacijentima i u radnom timu
- bolje razumjeti individualne potrebe i očekivanja pacijenata
- prepoznati potencijalno neugodne situacije i znati kako ih izbjeći
- primijeniti znanja o sprečavanju potencijalno konfliktnih situacija
- poboljšati interpersonalnu komunikaciju
- primijeniti tehniku aktivnog slušanja i davanja povratne informacije
- naučiti kako preuzeti osobnu odgovornost za vlastitu komunikaciju
Upoznajte svoje predavače i mentore:
prof. dr. sc. Jasna Mesarić, dr. med.
Redovita profesorica, dekanica Fakulteta zdravstvenih znanosti Libertas međunarodnog sveučilišta. Sudjeluje u preddiplomskoj, diplomskoj i poslijediplomskoj nastavi iz predmeta u području sigurnosti pacijenta, standarda kvalitete, uspostavljanja i upravljanja sustavom kvalitete i rizicima u zdravstvenim ustanovama.
Ima više od 15 godina iskustva u području kvalitete zdravstvene zaštite i sigurnosti pacijenta. Sudjelovala je u radu EU Patient Safety and Quality of Care Expert Group, vodila je WHO studiju BIS u RH, program WHO PATH (Performance Assessment Tools for Hospitals) u okviru BCA-WHO i Ministarstva zdravstva, istraživačku grupu projekta Patient Safety Culture in European Out-of-hours services u RH, radni paket 2: Dissemination of the JA, EU projekta “EU Network for Patient Safety and Quality of Care, PaSQ JA”. Sudjelovala je u globalnom savjetovanju WHO (A Decade of Patient Safety 2020-2030: Formulating the Global Patient Safety Action Plan).
Radila je na uspostavljanju sustava praćenja pokazatelja sigurnosti pacijenta i neočekivanih neželjenih događaja u RH te je autor objavljenih izvješća o pokazateljima sigurnosti pacijenta i neželjenim događajima (2012.-2017.). Iskustvo uključuje i rad s ministarstvom zdravstva u Programu poboljšanja kvalitete i djelotvornosti pružanja zdravstvenih usluga u okviru zajma Svjetske banke (osmišljavanje i provođenje audita u 28 akutnih bolnica). Lead Surveyor je akreditacijske kuće AACI. Predsjednica je Hrvatskog društva za poboljšanje kvalitete zdravstvene zaštite-HLZ.
Ivona Poljak, mag.psych.
Ivona Poljak diplomirana je psihologinja s iskustvom rada u zdravstvenoj psihologiji. Radi kao zdravstveni psiholog na Klinici za onkologiju KBC-a Zagreb.
Autorica je suradnica na brojnim projektima, radionicama i predavanjima iz područja povećanja kvalitete života oboljelih od kroničnih bolesti, komunikacijskih i vještina i suočavanja sa stresom. Sudjelovala je u istraživačkom projektu u organizaciji European Foundation for the Study of Diabetes (EFSD) ˝Physical Exercise Effects: does treating subsyndromal depression improve depression- and diabetes-related outcomes?˝
Uz bogato iskustvo rada s oboljelima od kroničnih bolesti, u zdravstvenom je sustavu radila i s osobljem provodeći edukacije unutar timova i sudjelujući na brojnim tečajevima kao predavač (Tečajevi za medicinske sestre i fizioterapeute).
Aktivna je izlagačica na međunarodnim kongresima na temu suočavanja s kroničnim bolestima, tehnikama samopomoći i komunikacije u zdravstvenom sustavu.
Provodila je tečajeve za djelatnike Domova zdravlja na temu Komunikacija s onkološkim bolesnicima te Komunikacija u palijativnoj skrbi.
Suradnica je na Hrvatskim studijima i Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu na kolegiju Zdravstvena psihologija. Dodatno je educirana u bihevioralno-kognitivnoj terapiji, Acceptance and Commitment i Compassion Focused terapijama.
Želite se prijaviti? Osigurajte svoje mjesto na vrijeme jer je broj mjesta ograničen!
Rok za prijave: 19. svibnja 2025.
Termin: 23. i 24. svibnja 2025.
Mjesto: Sveučilištu Libertas, Trg J. F. Kennedya 6 b, Zagreb.
Prijave su otvorene putem e-maila: cjelozivotno@libertas.hr
ili nas kontaktirajte telefonom: 01 5633 151 / 099 209 2080
Kotizacija za program:
- Rana prijava (do 2.5.2025.) – 330 EUR
- Redovna cijena (od 2.5. do 19.5.2025.) – 450 EUR
- Grupni popust (3+ polaznika) – 330 EUR po osobi
*Napomena: Kako bi potvrdili svoje prisustvo i mjesto na seminaru, nakon prijave, potrebno je izvršiti uplatu kotizacije:
- Za rane prijave do 2.5.2025.
- Za redovne prijave do 19.5.2025.
Podaci za uplatu:
Libertas međunarodno sveučilište
Adresa: Trg J. F. Kennedy 6b, Zagreb
Opis plaćanja: Tečaj Umijeće uspješne komunikacije u zdravstvu
OIB: 98124140248
IBAN: HR57 2340 0091 1107 5784 3
PROGRAM
UMIJEĆE USPJEŠNE KOMUNIKACIJE U ZDRAVSTVU
6.(petak) 12. 2024. | Sveučilište Libertas | ||
14:15 -14:45 | Dolazak sudionika
Uvodni dio i upoznavanje |
||
14:45 -15:30 | Komunikacija kao čimbenik kvalitete i sigurnosti u zdravstvu | ||
15:30 -17:00 | Umijeće komunikacije
Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija Komunikacijski šumovi |
||
17:00 -17:15 | Stanka/osvježenje | ||
17:15 -18:45 | Aktivno slušanje
Asertivnost JA i TI poruke |
||
18:45-19:45 | Radionica ˝Asertivan JA˝ | ||
19:45-20:15 | Rasprava | ||
– | |||
7.(subota) 12.2024. | Sveučilište Libertas | ||
9:00 – 10:30 | Informiranje pacijenata i obitelji
Davanje povratne informacije Komunikacijski protokoli |
||
10:30 -11:00 | Stanka/osvježenje | ||
11:00 -12:30 | Komunikacija s teškim klijentima | ||
12:30 – 13:30 | Radionica ˝Izazovi komunikacije˝ | ||
13:30 – 15:30 | Završetak radionice. Što smo usvojili?
Uručivanje potvrdnice Radni ručak Mogućnost individualne konzultacije |