Studenti treće godine preddiplomskog studija turističkog i hotelskog menadžmenta iz kolegija Hotelska prodaja i recepcijsko poslovanje, zajedno sa Erasmus studentima iz Portugala, Španjolske i Latvije bili su u posjeti staroj dami hrvatskog turizma, gradu Opatiji i novootvorenom hotelu Navis.
Hotel Navis, otvoren prije samo šest mjeseci, kategoriziran je sa pet zvjezdica i ukupnog je kapaciteta 40 soba i 4 apartmana i sada možemo sa sigurnošću reći da će u godinama koje dolaze predstavljati perjanicu hotelske ponude opatijske rivijere. Naime, studente je dočekao menadžer hotela, Zoran Užar, koji je pokazao zašto je već sada hotel postao uzor mnogim drugim hotelima. Prvo, lokacija hotela je jedinstvena, jer se nalazi samo 7 koraka od mora, što je pravi raritet u hrvatskom okvirima. Nadalje, cijeli hotel je dizajnerski osmišljen na način da djelu poveznicu sa imenom hotela, odnosno brodom, tako da obiluje sa puno detalja koji podsjećaju na boravak na brodu. Studentima je bilo zanimljivo vidjeti kako je uređen lobby bar, a la carte restaurant Navis s predivnom terasom tik uz more, spa centar i sobe hotela. Zato je posjet u potpunosti opravdao očekivanja i omogućio studentima da na licu mjesta upoznaju dizajnerski hotel, te način njegovog upravljanja.
Nakon toga terenska nastava se preselila u centar grada, gdje se sa glavnog opatijskog kupališta Slatina krenulo u obilazak grada uz stručno vodstvo domaćina, vodiča Kristine Kresović. Tom prilikom studenti su mogli čuti zašto Opatiju zovu „Starom damom hrvatskog turizma“, po čemu je grad dobio ime, kada je izgrađen prvi hotel u Opatiji, koji su bili poznati gosti u gradu i kako je grad rastao u turističkom smislu. Nakon toga posjet se nastavio u Hrvatskom muzeju turizma gdje su se mogle vidjeti fotografije Opatije iz nekih prošlih vremena. Terenska nastava je završila u „Švicarskoj kući“ u kojoj se nalazi maketa Opatije s početka 20. stoljeća.
Terenska nastava u Opatiji ispunila je svoja očekivanja, jer je studentima omogućila stjecanje novih znanja, u prvom radu o tome kako su organizirani i kako posluju novootvoreni dizajnerski hoteli. A nakon toga i kako turistički grad radi na svojem brendiranju i podizanju turističkog imidža kroz organizirane ture i osmišljavanje novih atrakcija poput Hrvatskog muzeja turizma. Zahvajujemo TZ Grada Opatije i Goranu Pavloviću na njihovoj svesrdnoj pomoći bez kojega ova terenska nastava ne bi bila moguća.