Cilj projektne nastave je kroz praksu naučiti studente stručno i profesionalno koristiti engleski jezik. Koje su projekte i zadatke kroz nekoliko tjedana napravili studenti preddiplomskih studija Turističkog i hotelskog menadžmenta pročitajte u nastavku:
A walking tour of Zagreb
Redovni studenti 1. godine studija Turističkog i hotelskog menadžmenta za završnu su ocjenu iz kolegija engleskog jezika dobili izradom i realizacijom projekta pod nazivom A Walking Tour of Zagreb.
U suradničkim timovima četiri završna tjedna nastave pripremili su priče i opise grada Zagreba i prezentirali ga kao turistički vodiči. Obišli smo najvažnije turističke atrakcije grada Zagreba i naučili pričati o njima na zanimljiv način.
U vrednovanju studenata sudjelovala je Dora Fila Butković, naša profesorica njemačkog jezika koja je osmislila originalan turistički proizvod Zagreb Talks i koja je 2015. godine primila prestižnu nagradu Ministarstva turizma i Hrvatske gospodarske komore za najboljeg turističkog vodiča u Hrvatskoj. Studenti su na taj način dobili vrijednu povratnu informaciju koja im je pomogla u daljnjem usavršavanju vještina turističkog vođenja i planiranju karijere. Studenti su tijekom realizacije projekta također imali priliku za vrednovanje svojih kolega i samih sebe (self-assessment & peer-assessment) pri čemu su na vrlo jasan način ukazali na razinu zadovoljstva svojim vještinama te potrebu za daljnjim usavršavanjem.
Namjera ovakvog projekta bila je staviti studente u stvarnu situaciju uporabe jezika, naučiti koliko su vrijedne vještine verbalne i neverbalne komunikacije s turistima i ponuditi studentima nove načine vrednovanja njihovog znanja, vještina i kompetencija.
Ovo je prvi u nizu projekata koje studenti s profesoricom Martinom Pokupec planiraju ostvariti tijekom učenja engleskog jezika, a u osmišljavanju i realizaciji novih ideja sudjeluju zajedno.
Projektna nastava
Redovni studenti 2. godine Turističkog i hotelskog menadžmenta sudjelovali su u projektnoj nastavi završnih pet tjedana ljetnog semestra, pri čemu su obuhvatili sve teme nastave akademske godine kako bi ostvarili originalne turističke proizvode.
Cilj projekta bio je za specifične grupe ciljanih skupina iz inozemstva osmisliti i opisati destinaciju, smještaj, prijevoz i aktivnosti u Hrvatskoj.
Studenti su u suradničkim timovima samostalno istražili ciljanu skupinu putnika i turističku ponudu u Hrvatskoj te osmislili i prezentirali originalne paket aranžmane na engleskom jeziku. Osim prezentacije konačnog proizvoda, osmislili su i izradili putničke brošure kojima bi privukli svoje ciljane skupine.
U vrednovanju studenata i njihovog projekta, vrijedne povratne informacije studenti su dobili od profesorice Višnje Špiljak koja engleski predaje na diplomskom studiju Turističkog i hotelskog menadžmenta te od Ivane Lišnjić, poslovne direktorice tvrtke Brigada i dugogodišnje suradnice tvrtke Bruketa & Žinić.
Cilj provedbe projektne nastave sa studentima 2. godine bio je da upotrijebe vještine samostalnog istraživanja i obrade informacija na engleskom jeziku, da u planiranju i prezentaciji projekta surađuju u timovima uz minimalnu pomoć profesora te preuzmu odgovornost za svoj rad, da jednu drugima pomažu u ovladavanju i produkciji engleskog jezika u govornom i pisanom obliku te da primjene prethodno naučeni jezik u vlastitoj uporabi i originalnoj situaciji.
Studenti su opisali svoj rad na projektu kao zabavan i poučan te izrazili želju da se ovakav oblik nastave češće provodi, što i zajednički planiraju sa svojom profesoricom Martinom Pokupec u sljedećoj akademskoj godini.