Case Study Competition, vodeće regionalno studentsko natjecanje i ove godine poziva studente da se prijave i sudjeluju u izradi rješenja stvarnih poslovnih slučajeva. Prijave su otvorene 6. ožujka i traju sve do 17. ožujka.
U nastavku donosimo listu poduzeća i nazive ovogodišnjih poslovnih slučajeva;
- Adacta – Kako uspjeti u Londonu?
- Carlsberg Croatia (PAN) – „360 degree“ kampanja za Pan brend piva
- Hrvatski Telekom – Korisničko iskustvo: Kako će izgledati usluge korisničke podrške u budućnosti?
- INA – Pozicioniranje poduzeća TRS d.o.o i Plavi tim d.o.o., u stopostotnom vlasništvu Ine, na tržištu financijskih i IT usluga
- L’Oreal Adria – DERCOS – Vaše rješenje protiv prhuti!
- Pliva – Unaprjeđenje proizvodnje sirupa- mapiranje toka vrijednosti (Value stream map-VSM)
- Privredna banka Zagreb – Povećanje konkurentnosti poslovanja srednjeg i malog poduzeća (SME) Privredne banke Zagreb d.d.
- Reebok (adidas Croatia) – Pozicionirati Reebok kao leadera u „tough fitness“ kategoriji kroz „Gym Is Everywhere“
- Samsung Electronics Adriatic – “Going live with Samsung Vacuum Cleaners”
- Zagrebačka banka – DOŠLA ZABA S KOLAČIMA (Moja prva poduzetnička avantura: svi koraci do slatke, male slastičarne)
Case Study Competition natjecanje je u kojem poslodavci daju stvarne poslovne slučajeve, a studenti zatim osmišljavaju efikasna, inovativna i kreativna rješenja. Poslovni slučajevi nisu ograničeni na samo dio fakulteta već je natjecanje otvoreno za sve studente. Timovi se sastoje od dva do četiri člana, a svakom je timu na raspolaganju mentor iz poduzeća čiji poslovni slučaj rješavaju.
Sve informacije o tijeku natjecanja i prijavama možeš pronaći na web i facebook stranici natjecanja.