U ponedjeljak, 11.12. u sklopu kolegija Odnosi s javnošću u turizmu kao gost predavač sudjelovala je Marina Srnec, direktorica Sektora za promociju i oglašavanje Hrvatske turističke zajednice.
Tema predavanja bila je Promocija ruralnog turizma, odnosno promocija turističke kampanje Doživi domaće, istraži održivu Hrvatsku koja se provodila od 21.9. do 15.11.2023. Tom prilikom studenti su se mogli upoznati s nizom aktivnosti koje je Hrvatska turistička zajednica provela kako na domaćem, tako i na inozemnom tržištu kroz tiskane materijale, content oglašavanje, display oglašavanje te aktivnostima na društvenim mrežama. Tim postupkom označio se početak izrade Medija plana studenta čije će teme obuhvaćati kreiranje kampanje odnosa s javnošću za primjere održive Hrvatske.
Radujemo se budućim suradnjama i gostovanjima stručnjaka koji obogaćuju našu akademsku zajednicu s praktičnim znanjem iz stvarnog poslovnog svijeta.