10 navika mega uspješnih biznismena milijunaša – Richard Branson

Krenete li u Google upisivati ime Richard, prvi prijedlog kojeg će vam najpopularniji pretraživač izbaciti je Branson. Procjenjuje se da njegovo bogatstvo vrijedi oko 5.2 milijarde dolara, a osim u svojoj kompaniji Virgin, udjele ima i u stotine drugih poslovnih pothvata. Svoje je carstvo počeo graditi raznoseći novine, ubrzo je prešao na dostavu gramofonskih ploča, nakon čega je otvorio i prvu prodavaonicu istih. Ostalo je, kako se kaže, povijest. Od ovog se filantropa i poslovnog mogula može doista mnogo naučiti, a evo deset navika koje su ga dovele do današnjeg uspjeha.

 

NIKAD NE ODUSTAJE

Iako je Virgin Records njegov prvi uspjeh, Bransonu danas većinu prihoda donosi Virgin Atlantic Airways. Ideja za njega je došla nakon što je otkazan let na kojem je trebao biti, a umjesto da napravi scenu jednostavno je pronašao privatni avion za najam. Ponudio je uslugu i ostalim putnicima s otkazanog leta i to je bio prvi korak prema stvaranju nove kompanije.


Izvor: Facebook stranica Richarda Bransona

 

POTENCIJALNE MANE PRETVARA U PREDNOSTI

Zbog disleksije je bio loš učenik, no zbog toga u svemu što radi zahtjeva jednostavnost. Ističe kako njegova formula za uspjeh proizlazi iz činjenice da se ne smatra boljim ni lošijim od ostalih – jednostavno radi ono što ga usrećuje bez mnogo komplikacija, a ljudi to prepoznaju.

DAN ZAPOČINJE VJEŽBANJEM

Bez obzira gdje se nalazio, svaki dan započinje tjelovježbom. Šetnja, bicikliranje i surfanje njegov su primarni izbor, a njegova kompanija napravila je i aplikaciju za motivacijsku glazbu i priče koje možete slušati dok se znojite.

RUŠI REKORDE – DOSLOVNO

Bilo da se radi o najbržem prelasku Engleskog kanala u amfibijskom vozilu ili prelasku Atlantskog oceana brodom, izazovi su ono što ga pokreće. U svoje pothvate za knjigu rekorda ubraja i nekoliko letova balonom, a u Guinessovoj knjizi rekorda može ga se naći i u kategorijama osoba s najviše sljedbenika na Linkedinu, najstarijih ljudi koji su prešli Atlantik, a naveden je i kao najbogatiji televizijski voditelj.


Izvor fotke

 

VLADA DRUŠTVENIM MREŽAMA

LinkediIn, Instagram, Facebook, Twitter, YouTube… Sve svoje profile redovito osvježava novim objavama, a ako to za njega i radi cijeli tim ljudi, to se ne primijeti. Branson ostavlja dojam da svaka njegova komunikacija s javnošću dolazi iz njegove iskrene želje za povezivanjem, a ne obveze koju su mu nametnuli marketinški stručnjaci.

NE PONAŠA SE KAO ŠEF

S obzirom da nikada u životu nije imao šefa, za njega je taj koncept drukčiji nego za ostale. Kada je dobio sudsku parnicu protiv British Airwaysa zbog klevete i poslovnog podmetanja, dobiveni je novac podijelio svojim zaposlenicima. Hijerarhija se kod njega ne treba strogo poštivati, a upravo on je najveća motivacija i inspiracija svojim zaposlenicima.

DELEGIRA ZADATKE

Dok se on bavi širom slikom, manje zadatke prepušta stručnjacima za područje koje ih angažira. Uvijek traži bolje i iskusnije od sebe, a onda im daje ovlasti potrebne da doprinesu njegovoj finalnoj ideji. Za to vrijeme on radi na novim projektima.

NE SLUŠA DRUGE (KADA GA SPUTAVAJU)

Kada svi ostali kažu „ne“, njega to inspirira da još snažnije krene s ostvarivanjem svoje ideje. Zbog toga je dobio i nadimak „Mr. Yes“, koji je zaradila njegova sklonost da prihvaća i tuđe potencijalno dobre ideje bez obzira na rizik. Istraživanja su pokazala i kako ime Virgin (eng. Djevica) nema dobre konotacija i zbog toga ni kompanija neće imati previše uspjeha. Danas je vidljivo tko je bio u pravu…

SEBE NE SHVAĆA (PRE)OZBILJNO

Tijekom prvog leta svoje kompanije obukao se u stjuardesu i posluživao putnike. Pojavio se u brojnim popularnim serijama i filmovima, veliki je obožavatelj Star Trek franšize i nema problema sa šalama na svoj račun, što je dokazao tijekom brojnih gostovanja u TV emisijama. Mrzi kravate i redovito nosi škare da ih odreže drugima, jer smatra da ubijaju kreativnost u menadžerima.


Izvor: metrouk2.files.wordpress.com/

NI NEBO MU NIJE GRANICA
Virgin Galactic je kompanija koja planira uvesti prve komercijalne letove u svemir, a upravo je Branson glavni pokretač te ideje. Iako je mislio da će mu to uspjeti još prije nekoliko godina, na prvo ćemo putovanje ipak još pričekati. No imajući na umu Bransonovu dosljednost, ovaj bi se san uskoro mogao pretvoriti u stvarnost.

 

 

Podijelite s prijateljimaShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone